miercuri, 16 martie 2011

Premii primavara 2011

Am fost onorata sa primesc Premiul Primavara 2011  de la Mandala  http://laboratoruldemagie.blogspot.com




...
si pot  spune ca sunt onorata pentru acest fapt. Dar vreau sa mentionez ca retele pe care le ofer celor ce au rabdarea sa le citeasca sunt daruite din inima cu speranta ca cineva acolo va avea incredre in mine si va avea curajul sa le incerce. Fiind nou venita in lumea blogerilor, trebuie sa recunosc ca nici nu stiam de aceste premii. Deci inca odata, multumesc Mandalei pentru aprecierea acordata, si pentru ca sunt multe bloguri foarte interesante si bine documentate in ale bucatariei, am incercat, si sper sa fi reusit, sa transmit acest premiu la alte bloguri care sa fie vizitate si apreciate de toti.
Premiul il merita din plin cu mentiunea ca voi trage cu ochiul cu multa placere  la aceste bloguriL:

Intotdeauna daca privim la cei ce sunt pe langa noi trebuie sa vedem tot ce poate fi bun si divin in ei, si asta pentru ca si noi suntem la fel. Intotdeauna, usa va fi deschisa pentru toti ce vor dori sa intre si ca dar de intampinare le strecor pe langa simturi toata dragostea mea. Fiti bine veniti




6 comentarii:

  1. multumesc pentru premiu si te astept cu drag in bucataria mea!
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult draga Gratziela, esti o draguta...
    Voi profita si voi arunca o privire prin bucataria ta.
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va astept cu mult drag in micul meu univers si sa stiti ca voi veni la voi in vizita pentru ca imi face placere. Si eu va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu iti multumesc mult, Gratziela! Iti doresc o primavara minunata, incarcata cu bunatati! Te pup!

    RăspundețiȘtergere